یار دل

دردو دل

یار دل

دردو دل

برایت چه بنویسم از مهری که در  

رود خانه قلبم جاریست یا از طوفان سهمگینی که در دلم  

غوغایی  به پا کرده و از اوراقی که  

سطر به سطر نام تو و عشق تو را در خود جای داده  

ای مهربان ترین .  

دفترم صد برگ دارد  و من صفحه رابا نام تو و یاد  

تو پر کرده ام   

سر انجام به زیبا ترین نکته هستی رسیدم . 

ای مهربان ترین مهربانان .  

دوست دارم ...

سلام   

امشب داشتم با خودم صحبت می کردم  یه وقت  فکر نکنیدا   

من دیونه اما !!!  

داشتم می گفتم به خودم .تا حالا شده برایه یه چیزی  

که خیلی دوستش داریم دعا کنیم . ؟؟؟ اونم از ته ته ته دلت ؟؟؟  

موندم جواب خودمو چی بدم ؟؟؟  

 به خودم گفتم .اخه تو تا حالا دعا کردی ؟؟؟  

گفتم اره.  

وقتی دوم دبستان بودم  وقتی که خواستن کار نامه رو بدن دعا کردم قبول بشم   

 بعد چند دقیقه رفتم تو فکر . راست میگه ها من تا حالا از ته دل برای کسی دعا نکردم   .  

به خودم اومدم یادم افتاد که یه نفر منتظره  دعا هایه ما هست  

نه  از روی ریا بلکه از ته قلب  .  

نا خدا گاه یه جمله  تو دلم  غوغا کرد  

یا امام زمان  

انوقت بود که دست به دعا برداشتمو کفتم  

الاهم عجل لو لیک الفرج  

تو حاضری بی انکه غیبت کرده باشی.  

هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  

اخه چرا خیر سرم امروز تولد منه هیچکی عین خیالش نیست یه تبریک خشک و  

خالی  به ما بده .هیچکی مارو دوست نداره .  

اشک

اشک، زیباترین شعر و بی‌تاب ترین عشق و گدازان ‌ترین ایمان

و داغ ‌ترین اشتیاق و تب‌ دارترین احساس و خالص‌ ترین گفتن

و لطیف ‌ترین دوست داشتن است که همه، در کوره یک دل، به هم آمیخته و ذوب شده‌اند

و قطره‌ای گرم شده‌اند، نامش اشک؟

کسی که عاشق است و از معشوقش دور افتاده و یا عزادار است

و مرگ عزیزی قلبش را می‌سوزاند، می‌گرید، غمگین است،

هرگاه دلش یاد او می ‌کند و زبانش سخن از او می‌گوید و روحش آتش می‌گیرد

و چهره‌اش برمی‌افروزد، چشمش نیز با او همدردی می‌کند؛ یعنی اشک می ‌ریزد،

اشک می ‌جوشد و این حالات همه نشانه‌های لطیف و صریح ایمان عمیق و عشق راستین اویند

گریه‌ای که تعهد و آگاهی و شناخت محبوب یا فهمیدن

و حس کردن ایمان را به همراه نداشته باشد

کاری است که فقط به درد شستشوی چشم از گرد و غبار خیابان می‌آید

   ·  خدایا : شهرت منی را که:”میخواهم باشم” قربانی منی که ” میخواهند باشمنکند