یار دل

دردو دل

یار دل

دردو دل

سلام   

امشب داشتم با خودم صحبت می کردم  یه وقت  فکر نکنیدا   

من دیونه اما !!!  

داشتم می گفتم به خودم .تا حالا شده برایه یه چیزی  

که خیلی دوستش داریم دعا کنیم . ؟؟؟ اونم از ته ته ته دلت ؟؟؟  

موندم جواب خودمو چی بدم ؟؟؟  

 به خودم گفتم .اخه تو تا حالا دعا کردی ؟؟؟  

گفتم اره.  

وقتی دوم دبستان بودم  وقتی که خواستن کار نامه رو بدن دعا کردم قبول بشم   

 بعد چند دقیقه رفتم تو فکر . راست میگه ها من تا حالا از ته دل برای کسی دعا نکردم   .  

به خودم اومدم یادم افتاد که یه نفر منتظره  دعا هایه ما هست  

نه  از روی ریا بلکه از ته قلب  .  

نا خدا گاه یه جمله  تو دلم  غوغا کرد  

یا امام زمان  

انوقت بود که دست به دعا برداشتمو کفتم  

الاهم عجل لو لیک الفرج  

تو حاضری بی انکه غیبت کرده باشی.  

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 23:30 http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

سلام داداش.
خیلی قشنگ مینویسی
خیلی بهم نزدیکی مراقب قلب باکت باش...

مرسی دادا

هستی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 22:44

یعنی اخرین باری که دعا کردی دوم دبستان بودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد